مرکز اطلاعات جرثقیل ایران
مرکز اطلاعات جرثقیل ایران
اجاه جرثقیل

کرایه اجاره جرثقیل + نکات مهم در هنگام قرارداد اجاره جرثقیل

اجاره جرثقیل برای بسیاری از صنایع لازم و ضروری است، تا جابجایی بارها با سرعت بالاتر صورت بگیرد. اما در همگام تهیه جرثقیل ها، توجه کردن به کیفیت جرثقیل تجربه رانندگان و صبر و حوصله آنها در انجام کار و موارد مختلف دیگر ضروری است.

همچنین در هنگام قرارداد اجاره جرثقیل نکات خاصی وجود دارد که رعایت این نکات از ایجاد مشکلات حقوقی در آینده جلوگیری می کند.

ویژگی شرکت های اجاره جرثقیل

جرثقیل به ماشین آلات بزرگ می گویند که وظیفه آنها باربرداری، جابجایی اجسام به صورت افقی و عمودی است. به همین جهت انواع مختلفی از جرثقیل تولید شده و هر کدام از آنها دارای ظرفیت متفاوتی برای جابجایی اجسام می باشد.

متناسب با انجام هر پروژه عمرانی و عملیاتی باید از جرثقیل مناسب استفاده شود. به همین سبب تمامی کارخانجات و صنایع مختلف نمی توانند انواع جرثقیل را خریداری کنند؛ به همین جهت برای رفع نیاز خود در شرایط گوناگون باید جرثقیل اجاره نمایند.

شرکت های زیادی در زمینه اجاره این ماشین آلات صنعتی فعال بوده که نیاز تمامی صنایع را به خوبی برطرف می ‌کنند.

در این بخش به بررسی ویژگی شرکت های اجاره جرثقیل که با خیال راحت می توانید از آنها این دستگاه های مهم را تهیه کنید به شرح ذیل است:

سریع و به صرفه

امکان اجاره انواع جرثقیل را با کمترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن، با داشتن ناوگان و تجهیزات به روز داشته باشند.

داشتن کارشناسان متبحر

کارشناسان مراکز باید با سرعت بالا اقدام به بررسی مکان و نوع جرثقیل ها کرده و مناسب ترین نمونه را برای انجام هر پروژه پیشنهاد دهند.

ارائه خدمات شبانه روزی

 این مراکز باید در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز بتوانند خدمات خود را ارائه دهند.

ارائه خدمات گسترده

در تمامی حوزه های بارگیری حمل و تخلیه، جابجایی بارها در ارتفاعات و موارد مختلف دیگر، باید خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهند.

آشنایی با مهمترین نکات در هنگام قرارداد اجاره جرثقیل

قرارداد اجاره جرثقیل جزء مهمترین قراردادهایی است که در صنایع مختلف با آن روبرو می گردید و پس از آشنایی با برخی از نکات مهم در هنگام عقد این قرارداد اهمیت پیدا می کند.

در واقع مشخص کردن یک نمونه فرم قرارداد کرایه جرثقیل که در آن مسئولیت های طرفین به طور کامل و واضح مشخص می گردد. بدین صورت هر کدام از طرفین به شکل بهتری به تعهدات خویش پایبند است.

در این بخش به مهمترین نکات در هنگام قرارداد اجاره جرثقیل می پردازیم:

ثبت مشخصات طرفین در قرارداد

ثبت مشخصات طرفین در قرارداد به طور کامل و دقیق برای جلوگیری از ایجاد مشکلات حقوقی در آینده لازم و ضروری است.

مشخص شدن موضوع قرارداد اجاره

باید به طور کامل و دقیق نوع جرثقیل و موضوع کارکرد آن در قرارداد قید شود.

مدت قرارداد اجاره

تمامی قراردادهای اجاره این ماشین های جا به جا کننده باید از زمان آغاز و پایان برخوردار باشند و در قرارداد قید گردد که در صورت نیاز پس از اتمام مدت در صورت تمایل، قرارداد با مبلغ ریالی مورد تأیید طرفین تمدید شود.

مشخص کردن هزینه جرثقیل

برای جلوگیری از مشکلات حقوقی مختلف بهتر است، در ابتدا هزینه اجاره جرثقیل را به طور کاملا دقیق مشخص کرده و مدت زمان پرداخت آن را نیز تعیین کنید.

مشخص کردن هزینه تعمیر و نگهداری جرثقیل

به دلیل زیاد بودن هزینه های تعمیر و نگهداری جرثقیل بهتر است، در ابتدای قرارداد مشخص گردد که این هزینه ‌ها به عهده کارفرما بوده، یا به عهده شرکت های اجاره دهنده می باشد.

معرفی چند نوع از پرکاربردترین جرثقیل ها برای اجاره

وجود انواع مختلف جرثقیل با توانایی بالا و آپشن های بسیار خاص موجب شده تا پروژه های عظیم و ساخت ابر سازه ها به آسانی انجام شود. جرثقیل جزء ماشین آلات بسیار با ارزش و گران قیمت محسوب می شود و برای انجام یک پروژه کوتاه مدت بهتر است به جای خرید اقدام به اجاره آن نمایید.

در زمان کرایه جرثقیل با انواع مختلفی از این ماشین آلات روبه‌رو می‌ شوید که ممکن است انتخاب آنها متناسب با فضای کاری برای شما کاری سخت و پیچیده باشد. اما با شناخت نحوه کارکرد هر کدام از این دستگاه ها می توانید انتخاب های بهتری انجام دهید.

در این بخش به معرفی چند نوع از پرکاربردترین جرثقیل ها برای اجاره می پردازیم:

اجاره جرثقیل ۳ تن

اجاره جرثقیل ۳ تن برای انجام بسیاری از پروژه ها کاربرد داشته و برای حمل و نقل درون شهری، اجسام سنگین به صورت سبد دار یا بدون سبد می ‌توان این جرثقیل ها را تهیه کرد.

اجاره جرثقیل ۵۰ تن

اجاره جرثقیل ۵۰ تن معمولاً برای نصب سازه‌ های فلزی سنگین صورت می ‌گیرد و با داشتن ویژگی ‌هایی مانند امکان چرخش ۳۶۰ درجه کابین اپراتور، ظرفیت بالا، سرعت خوب و امکان تردد در سطوح ناهموار موجب شده تا اجاره این جرثقیل بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

اجاره جرثقیل کفی

اجاره جرثقیل کفی معمولاً برای انتفال و جا به جایی بار در سراسر مناطق شهری کاربرد داشته و در تناژ و ظرفیت حمل متعدد وجود دارند که امکان انتخاب این جرثقیل ها با بوم و بازو های مناسب برای هر شرایطی فراهم می گردد.

اجاره جرثقیل خاور

اجاره جرثقیل خاور که جزء اقتصادی‌ ترین جرثقیل ها است، به جهت حمل و نقل بار و کالا هم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع جرثقیل ها در ظرفیت های متغیر در بازه بین سه تن تا ۱۵ تن وجود داشته که با قرار گرفتن بر پشت خاور نقش یک جرثقیل سیار را ایفا می کند.

اجاره جرثقیل ۱۰ تن

اجاره جرثقیل ۱۰ تن که جزء قوی ترین و پرکاربردترین جرثقیل های کفی دار است، برای جابجایی اجسام با وزنه های سنگین مانند انواع ماشین، کانکس و وسایل صنعتی صورت می گیرد. این جرثقیل ها به دلیل داشتن مساحت کفی بزرگ می توانند هر وسیله ای را در ابعاد بزرگ جابجا کنند.

اجاره جرثقیل ساختمانی

اجاره جرثقیل ساختمانی در کلیه کارهای عمرانی صورت می گیرد، تا جابجایی مصالح و ابزار های مختلف با سرعت بالا و به آسان ترین شکل ممکن انجام شود. در واقع در کلیه کارهای ساختمانی با ارتفاع سازه های بالا، استفاده کردن از جرثقیل امری لازم و ضروری است.

عوامل موثر بر قیمت اجاره جرثقیل

در هنگام اجاره فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد که کارفرمایان باید به آن توجه نمایند اما بررسی قیمت اجاره جرثقیل یکی از مهم‌ترین موارد است.

پیدا کردن مرکزی که در کنار فراهم ‌آوردن کرایه جرثقیل ارزان ایمن ترین خدمات، بهترین پشتیبانی و کامل ترین تجهیزات را ارائه می‌ دهند کمک می‌ کند تا کارفرما با خیال راحت تر این دستگاه های ضروری را اجاره کند.

اما به طور کلی چند عامل مهم وجود دارد که بر هزینه اجاره تأثیر مستقیم می گذارد:

  • توان جابجایی جرثقیل
  • ساعت کار جرثقیل
  • فاصله محل کار جرثقیل تا مبدأ آن
  • تجهیزات و امکانات جانبی جرثقیل
  • شرایط آب و هوایی

کرایه جرثقیل ارزان

کرایه جرثقیل ارزان به نسبت ایمنی و کیفیت بالای این ماشین آلات اهمیت ندارد. چرا که جرثقیل باید محموله های سنگین را جابجا کند که در صورت کارکرد نادرست خطرات جانی و مالی زیادی را ایجاد می کند.

با انتخاب یک مرکز معتبر اقدام به اجاره جرثقیل نمایید، تا بتوانید با استفاده از دستگاه های سالم و نیروهای متبحر، تا حد زیادی از ایجاد هرگونه مشکل جلوگیری کنید.

نکته مهم اینکه پرداخت ارزانترین کرایه جرثقیل به معنای سود بیشتر نیست، پس برای دریافت بهترین خدمات کرایه جرثقیل در کنار هزینه های مقرون به صرفه با کارشناسان و مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

نکته مهم اینکه پرداخت ارزانترین کرایه جرثقیل به معنای سود بیشتر نیست، پس برای دریافت بهترین خدمات اجاره جرثقیل در کنار هزینه های مقرون به صرفه با کارشناسان و مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *