مرکز اطلاعات جرثقیل ایران
مرکز اطلاعات جرثقیل ایران

جرثقیل خودرو بر با داشتن قدرت و نیروی کششی زیاد برای بلند کردن و انتقال ماشین های مختلف به تعمیرگاه یا انتقال آنها در بین شهرها کاربرد دارد. این مجموعه با ارائه بهترین قیمت دستگاه حمل خودرو به صورت شبانه روزی خدمات خود را در تهران ارائه می دهد.

در مواقع ضروری افرادی که قصد دارند خودروهای خود را از شهری به شهر دیگر انتقال دهند، یا بر اثر حوادث و مشکلات مختلف لازم است که خودرو با کمک نیروهای دیگر به تعمیرگاه انتقال پیدا کند، در چنین شرایطی جرثقیل خودروبر بهترین گزینه است.

با داشتن شماره جرثقیل حمل خودرو برای تهران بدون دغدغه و نگرانی می توانید به صورت شبانه روزی از این مراکز معتبر خدمات مختلف را دریافت کنید. در کنار این خدمات ارزان ترین قیمت جرثقیل حمل خودرو را نیز می پردازید.

معرفی انواع جرثقیل خودروبر یدک کش حمل خودرو

جرثقیل خودرو بر یکی از جرثقیل های پر کاربرد است که در زمان بروز حوادث مختلف جاده ‌ای به کمک رانندگان آمده و با انتقال خودروها به صورت ایمن در این شرایط از ایجاد آسیب های بیشتر به خودرو جلوگیری می کند.

برای انتقال چندین خودرو در بین دو شهر جهت انجام معاملات مختلف خودرو نیز از انواع یدک کش حمل خودرو استفاده می کنند که متناسب با شرایط کاری مختلف این جرثقیل ها در تنوع بالا تولید شده است.

در این بخش به معرفی انواع جرثقیل خودروبر یدک کش و حمل خودرو می پردازیم:

جرثقیل خودرو برای کامیونی

از پر استفاده ترین یدکش ها بوده که برای تردد و جابجایی ماشین های نو و تصادفی کاربرد دارد و با کمک بازوهای هیدرولیکی ماشین را بلند کرده و بر روی پشت کامیون قرار می دهند.

جرثقیل خودرو بر زنجیری

جرثقیل خودرو بر زنجیری همان طور که از نامش مشخص است، یک کابل سیم مانند به اهرم جلوی ماشین متصل شده که باعث انتقال ماشین به محل مورد نظر می شود. از این نوع جرثقیل برای فاصله های کوتاه باید استفاده گردد. چرا که ممکن است به سپر ماشین آسیب وارد کند.

جرثقیل خودرو بلند کننده چرخ

جرثقیل خودرو بر بلند کننده چرخ ماشین نوعی دیگر از یدکش های زنجیری است که با قرار دادن اهرم خود در زیر چرخ های ماشین، از ایجاد نقص فنی به آن جلوگیری می کند.

چه زمانی به جرثقیل خودرو بر شبانه روزی نیاز داریم؟

ممکن است برای همه ما این اتفاق رخ بدهد که در هر ساعت از شبانه روز خودرو دچار مشکل فنی شده و نیاز به کمک پیدا کنیم. در چنین شرایطی داشتن شماره جرثقیل حمل خودرو برای تهران کمک می کند تا در سریعترین زمان از نیروهای متخصص استفاده نمایید.

جرثقیل خودرو بر شبانه روزی این امکان را به افراد می ‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز بدون نگرانی با این مرکز تماس گرفته و جهت حمل و نقل خودروهای خود از آنها کمک بگیرند.

به طور کلی زمان های مختلفی است که به جرثقیل های خودروبر به صورت شبانه روزی نیاز پیدا می کنیم که در ادامه به بررسی هر کدام از آن می پردازیم:

جابجایی خودروهای بدون پلاک

برای انتقال خودروهای بدون پلاک بین شهرها بهتر است از طریق جرثقیل استفاده کنید، تا خودرو با سلامت کامل به مقصد برسد.

خرابی خودرو

خرابی خودرو در جاده به صورت آنی اتفاق می‌ افتد و تماس با یک تعمیرگاه یا جرثقیل شبانه روزی از ایجاد خطرات بیشتر برای راننده جلوگیری می کند.

خودروهای فرسوده

خودروهای فرسوده و قدیمی اجازه تردد در شهر را ندارند و برای انتقال آنها به مراکز مخصوص باید از جرثقیل های خودروبر کمک بگیرید.

خودروهای تصادفی

گاهی اوقات در تصادفات جاده‌ای خودرو آسیب می ‌بیند که امکان انتقال آن به تعمیرگاه نیست. به همین جهت در هر ساعت از شبانه روز نیاز به استفاده از خدمات جرثقیل خودرو بر احساس می شود.

حمل تجهیزات کشاورزی

برای جابجایی تجهیزات کشاورزی در یک بستر مناسب، استفاده کردن از جرثقیل خودروبر بهترین راه حل است. چرا که وسایل کشاورزی سرعت کمی داشته و امکان تردد آنها در جاده‌ های کشور فراهم نیست.

قیمت جرثقیل حمل خودرو چگونه است؟

جرثقیل حمل خودرو یک ماشین لازم و ضروری بوده که در شرایط مختلف می ‌تواند بسیاری از مشکلات را آسان کند و تقریباً افراد زیادی به دریافت خدمات جرثقیل خودرو برای تهران نیاز پیدا می کنند.

قیمت جرثقیل حمل خودرو چگونه مشخص می شود؟ این سوال برای افرادی که قصد استفاده از این خدمات را دارند به وجود می آید.

در این بخش به بررسی برخی از عوامل موثر بر تعرفه جرثقیل حمل خودرو که نقش پررنگ دارند، می پردازیم:

نوع مدل خودرو

مدل خودرو می تواند از عامل ‌های بسیار مهم باشد، چرا که هزینه جابجایی خودروهای صفر به نسبت خودروهای تصادفی و کارکرده بیشتر است.

مسافت جابجایی

فاصله ای که قرار است خودرو حمل شود از عوامل بسیار موثر بر هزینه جرثقیل حمل خودرو می باشد، هر چقدر مسافت بیشتر، میزان دریافت هزینه ها افزایش می یابد.

نوع جرثقیل خودرو بر

نوع جرثقیل و نحوه انتقال خودرو هم از مهمترین عامل ها است؛ چرا که از ایجاد هرگونه آسیب به خودرو جلوگیری می کند.

بهترین مرکز ارائه جرثقیل خودرو بر تهران

داشتن شماره جرثقیل خودرو بر تهران کمک می کند تا در شرایط نیاز با خیال راحت تر از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

پیدا کردن مرکز جرثقیل خودرو بر شبانه روزی خدمات خود را به صورت حرفه ‌ای و در بهترین شرایط ارائه می دهند، اهمیت زیادی پیدا می‌ کند و شناخت ویژگی های این مرکز جزء مسائل بسیار مهم است.

از مهمترین ویژگی ها و مشخصات بهترین مرکز ارائه جرثقیل خودروبر تهران می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

ارائه سرویس های رفت و برگشت

در مواردی که نیاز به انتقال خودرو برای افزودن قطعات یا تغییرات خاص باید به محلی خاص منتقل شود، امکان رفت و برگشت خودرو وجود دارد.

گارانتی سرویس

برای جرثقیل به دلیل حساسیت بالا و ارزش اتومبیل ها، رانندگان حرفه ای انتخاب می کنند که با رعایت موارد ایمنی و سرعت مجاز با سلامت کامل خودرو ها را منتقل کنند.

اعزام به تعمیرگاه در ایمنی بالا

در صورت نیاز به تعمیرگاه، این مرکز با اعزام جرثقیل حمل خودرو مناسب، بدون کمترین ایجاد آسیب خودرو را به نزدیکترین نمایندگی مجاز انتقال می دهند.

ارائه سرویس به شهرهای دیگر

به تمامی شهرهای ایران و اقصی نقاط دور دست آن سرویس حمل خودرو ارائه می دهند، تا همه افراد با خیال راحت ماشین های خود را جابجا کنند.

ارائه خدمات شبانه روزی

ارائه خدمات شبانه روزی موجب می‌ شود تا در هر ساعت از شبانه روز که افراد با مشکلی مواجه شدند، بتوانند از خدمات این مراکز با اطمینان کافی استفاده نمایند.

در صورت نیاز به جرثقیل خودرو بر با قیمت مناسب و اطمینان از گارانتی انتقال خودروها از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان این مجموعه ارتباط مستقیم برقرار کنید، تا از ارائه بهترین خدمات بهره ببرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *