مرکز اطلاعات جرثقیل ایران

انواع جرثقیل صنعتی برقی

وبلاگ

30 تیر 1401 1463 بازدید
مرکز اطلاعات جرثقیل ایران

جرثقیل صنعتی برقی در واقع نوع پیشرفته جرثقیل های زنجیری و دستی بوده که با کمک نیروی الکتریکی کار می کنند. این جرثقیل ها از موتورهای بسیار قوی برخوردارند که در صنایع مختلف می توانند بارهای سنگین را جابجا کرده و سرعت عمل را در این مکان ها افزایش دهند.

قیمت جرثقیل برقی برای استفاده در محیط های صنعتی بزرگ اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا به کار بردن این نوع جرثقیل ها لازم و ضروری است. پس با انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه می توانید انواع جرثقیل صنعتی و کارگاهی را با قیمت درب کارخانجات تهیه کنید.

کاربردهای جرثقیل صنعتی برقی

جرثقیل های برقی از پرکاربردترین جرثقیل های موتوری بوده که توسط نیروی برق تقویت شده و یک ابزار کاربردی برای جابجایی لوازم مختلف در صنایع است.

انواع جرثقیل صنعتی برقی بر اساس مقیاس کارکرد، قدرت موتور، متناسب با استانداردهای بین‌المللی در چندین مدل طراحی و تولید شده است که به آسانی در صنایع مختلف می توان از این تکنولوژی های جدید استفاده کرد.

در صنعت حمل و نقل بار و انبارداری

به دلیل نحوه کارکرد در جرثقیل های برقی صنعتی از آنها برای باربرداری های پی در پی و سریع با ولتاژهای متفاوت و سرعت های مختلف استفاده می‌ کنند. به همین سبب کاربردهای بسیار زیادی برای جرثقیل های برقی وجود دارد که در ادامه به ذکر برخی از آنها می پردازیم:

در صنایع خودروسازی و کلیه کارگاه های تولیدی و ماشین کاری

در صنایع ریخته گری و فولاد و صنایع درودگری

در صنایع غذایی و دارویی و همچنین صنایع شیمیایی

در صنایع ساختمان سازی برای جابجایی قطعات پیش ساخته

انواع جرثقیل های صنعتی برقی

جرثقیل صنعتی برقی در چندین دسته و گروه تولید می شوند که به آسانی برای جابجایی هر نوع باری می توان از آنها استفاده نمود.

جرثقیل های صنعتی برقی به گونه ای تولید شده که قابلیت نصب در فضاهای مختلف را داشته و به راحتی راه اندازی می شوند. به همین سبب از این نوع جرثقیل ها در هر محیطی می توان با بهره بردن از برق تک فاز یا سه فاز استفاده کرد.

در این بخش به چند مورد از پرکاربردترین جرثقیل های صنعتی که نبود آنها ممکن است صنایع را دچار مشکلات زیادی کند، اشاره می کنیم:

انواع جرثقیل های سنگین

انواع جرثقیل توانایی حمل بار از بیست تن تا ۴۰۰۰ تن را دارند و مهمترین خصوصیت آنها سرعت حرکت پایین است. چرا که حجم سنگین از بار را باید جابجا کند. از انواع جرثقیل سنگین که موارد استفاده زیادی دارند، می ‌توان به جرثقیل های برجی، جرثقیل دروازه ای و جرثقیل کامیونی اشاره کرد که هر کدام از این جرثقیل ها در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع جرثقیل برقی سقفی

انواع جرثقیل برقی سقفی به دو شکل زنجیری و سیم بکسلی تولید می ‌شوند که مکانیسم کارکرد هر کدام از آنها کاملاً متفاوت است. از لحاظ نوع موتور نیز این جرثقیل ها در دو گروه دو سرعت و تک سرعت به بازار ارائه می گردند که برای استفاده در کارگاه ها و کارخانجات بزرگ و کوچک می توان از این نوع جرثقیل ها به کار برد.

انواع جرثقیل صنعتی کارگاهی

انواع جرثقیل صنعتی کارگاهی مجهز به پایه های نگهدارنده بوده که با داشتن یک سیستم کارکرد ساده که از جک های هیدرولیک برای جابجایی بارها استفاده می ‌کنند. موقعیت پایدار خوبی داشته و بر اساس این پایداری می ‌تواند میزان بار بیشتری را جابجا کند. از مدل های پراستفاده جرثقیل های صنعتی کارگاهی می توان به جرثقیل ستونی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل دو پل و جرثقیل های لقمه گیر اشاره کرد.

معیارهای موثر بر قیمت جرثقیل صنعتی برقی

انواع مختلف جرثقیل صنعتی برقی تولید شده که برای هر فضایی می ‌توان از ظرفیت مناسب و سرعت دقیق استفاده کرد. به همین سبب با تنوع بالایی از این دستگاه ها در بازار روبرو می شوید که هر کدام نرخ متفاوتی دارند.

به عنوان مثال یکی از جرثقیل های پراستفاده در صنایع مختلف نمونه ‌های سیم بکسلی است که می توان به شکل آسان تر از آنها استفاده نمود. به همین جهت دسترسی به قیمت ارائه آنها به بازار به صورت مقرون به صرفه اهمیت پیدا می کند. قیمت جرثقیل برقی سیم بکسلی با توجه به نوع دو سرعته یا تک سرعته بودن و همچنین استفاده از برق تک فاز و سه فاز مشخص می ‌شود که در این میان برند تولید کننده هم از عوامل موثر است. چرا که کیفیت قطعات در دوام جرثقیل ها تأثیر می گذارند.

در این بخش به مهمترین معیارهایی که می توانند در نرخ جرثقیل تأثیر بگذارند می پردازیم:

ظرفیت باربرداری جرثقیل ها

سرعت عملیات باربرداری

منبع تغذیه دستگاه

نوع برق تک فاز یا سه فاز

برند تولید کننده دستگاه

فروش بهترین جرثقیل صنعتی برقی

انواع جرثقیل صنعتی از لحاظ قدرت موتور، نحوه عملکرد، سرعت جابجایی و بسیاری از موارد دیگر تولید شده اند، تا برای هر صنعت بتوان از نوع مناسب جرثقیل استفاده نمود. در واقع مهم ترین کاربرد جرثقیل ها حمل کردن اجسام و قرار دادن آن ها در نقطه ‌ای دیگر به صورت عمودی یا افقی است. به همین جهت نیاز است که حتماً جرثقیل ها را با بهترین کیفیت و متناسب با محیط تهیه کنید.

این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز فروش بهترین جرثقیل صنعتی برقی محسوب می شود. زیرا با ارائه انواع مختلف جرثقیل ها و دادن اطلاعات کامل و کاربردی در مورد هر کدام از این نمونه ها موجب می ‌شود، تا خریداران تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

در صورتی که به دنبال خرید جرثقیل صنعتی برقی متناسب با پروژه های مختلف صنعتی هستید بهتر است از طریق راه های مختلف ارتباطی مانند صفحه تماس با ما با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. چرا که انتخاب یک دستگاه مناسب و کاربردی با داشتن اطلاعات و آگاهی نتیجه بهتری را به دنبال دارد

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *